Applicazioni di ponte: analisi ecunomica di paraguni di scaffolding rinlock è scaffolding cuplock

U novu sistema di scaffolding Ringlock hà e caratteristiche eccezziunale di multi-funzionalità, grande capacità portante è affidabilità, chì hè largamente utilizatu in i campi di strade, ponti, prughjetti di conservazione d'acqua è idroelettrica, prughjetti municipali, prughjetti di custruzzione industriale è civile.

Nta l 'ùrtimi anni, ci hè statu più novu tipu di tutti i round scaffolding prufessiunali cumpagnii cuntratti custruzzione in China, principarmenti basatu a furnizzioni scaffolding, erezzione è rimuzzioni, riciclamentu gestione integrata.Sia da l'analisi di i costi, u prugressu di a custruzzione è nantu, anu un megliu benefici ecunomicu.

Alluminiu-Ringlock-Echafaudage-
Ringlock-Standard-(2)
Ringlock-Standard-2

1.U disignu di scaffolding sistemu ringlock
Pigliate u metudu di erezzione di l'armatura di u ponte cum'è un esempiu, u scaffolding ringlock hè cuncepitu in tale manera chì hè erettu da l'elevazione di a terra dopu a trasfurmazioni, finu à sottu à a trave di scatula, cù travi in ​​I doppiu in lega d'aluminiu disposti in cima cum'è u chiglia principale di a trave, disposta in a direzzione di u ponte incruciatu, cù a spaziatura di a disposizione di: 600mm, 900mm, 1200mm, 1500mm.

2.L'analisi di e caratteristiche per scaffolding ringlock
1) Versatilità
Sicondu i bisogni di custruzzione di u situ, pò esse cumpostu di diverse dimensioni di quadru affittu, forma è capacità portante di filari singuli è doppiu di scaffolding, quadru di supportu, colonna di supportu è altri equipaghji di custruzzione multifunzionali.

2) Alta efficacità
Custruzzione simplice, smontaggio è assemblea faciule è veloce, evitendu cumplettamente a perdita di travagliu di bulloni è fasteners spargugliati, a vitezza di l'assemblea è u disassemblamentu di l'unione hè più di 5 volte più veloce di quella di l'armatura di fibbia di ciotola ordinaria, usendu menu manodopera per l'assemblea è u disassemblamentu, è i travagliadori ponu compie tutte l'operazioni cù un martellu.

3) Alta capacità portante
L'articulazione hà proprietà meccaniche di curvatura, taglio è torsione, struttura stabile, alta capacità portante di carichi è grande spaziatura cumparatu cù scaffolding ordinariu nantu à e stesse esigenze meccaniche, salvendu a quantità di materiale di pipa d'acciaio.

4) Sicuru è affidabile
U disignu di l'articulazione piglia in contu l'effettu di l'autogravità, in modu chì l'articulazione hà una funzione di autobloccaggio affidabile in dui sensi, è a carica chì agisce nantu à a traversa hè trasferita à a barra verticale attraversu a fibbia di discu, chì hà una forte forza. resistenza di taglio.

3. L'analisi di u costu di scaffolding ringlock
Per esempiu: u voluminu di scaffolding cuncepitu di u ponte di doppia larghezza hè 31668㎥, è u periodu di custruzzione da u principiu di l'erezione à u principiu di u dismantling hè di 90 ghjorni.
1) A cumpusizioni di i costi
U costu variabile per 90 ghjorni, u costu di affittu di scaffolding hè CNY572,059, estensione secondu 0,25 yuan / ghjornu / m3;u costu fissu hè CNY495,152;tassa di gestione è prufittu hè CNY 109,388;l'impositu hè CNY 70,596, u costu tutale hè CNY 1247,195.

2) Analisi di risicu
(1) U costu di l'estensione hè 0.25 Yuan / ghjornu / metru cubu, ci hè u risicu di u tempu di prughjettu,
(2) U risicu di danni materiali è pèrdita, Partitu A paga a cumpagnia di cuntrattu prufessiunale per u costu di i curatori, u risicu hè trasferitu à a cumpagnia di cuntrattu prufessiunale.
(3) A cumpagnia di cuntrattu prufessiunale hà bisognu di realizà e proprietà meccaniche currispondenti, capacità portante è altre analisi di calculu secondu a situazione attuale di u prugettu, è u disignu di u pianu di erezione deve esse appruvatu da u Partitu A per cuntrullà efficacemente u risicu di salvezza di capacità portante di u quadru di scaffolding.

4.The analisi di costu di scaffolding cuplock
1) A cumpusizioni di i costi
U costu di l'affittu di materiale hè 702.000 yuan (90 ghjorni), u costu di u travagliu (cumpresu u costu di erezzione è smantellamentu, etc.) hè di 412.000 yuan, è u costu di a machina (cumpresu u trasportu) hè di 191.000 yuan, per un totale di 1.305.000 yuan.

2) Analisi di risicu
(1) u risicu di l'estensione di u tempu, l'estensione di leasing materiale hè sempre addebitata in cunfurmità cù u prezzu unitario di leasing 4 yuan / T / ghjornu,
(2) Rischiu di danni materiali è pèrdite, principarmenti riflessu in i danni è a perdita di u periodu di affittu di scaffolding ordinariu.
(3) prugressu risicu, l 'usu di scaffolding ordinariu, trà a distanza fila hè chjuca, erection lentu è dismantling, Wangwang hà bisognu di assai di input manpower, affettendu u prugressu custruzzione susseguenti.
(4) risicu di sicurità, l 'usu di grande, picculi spazii carattiristichi determinà i fasteners frame scaffolding, parti croce, stabilità miccanicu ùn hè micca fàciule à cuntrullà, spessu abbisogna un gran numaru di misure di rinforzu, comu cresce crossbars, bars diagonali, etc. , ùn hè micca favurevule à l'accettazione di a sicurità è u cuntrollu di stabilità.

5.L'analisi di i risultati è l'analisi di i benefici ecunomichi di u ringlock scaffolding
1, u risparmiu generale in i costi di custruzzione, da l'analisi sopra, hè faciule per vede chì a nova fibbia di bobina supporta scaffolding costa più prezzu di scaffolding ordinariu, è u costu hè più cuntrullabile.In u situ di custruzzione attuale di u prugettu, l'urganizazione raghjone serà più à a cooperazione di i dui lati per portà benefici.
2, à più accelerate u prugressu di custruzzione di u prugettu, in grande scaffolding, grande span, prughjetti di sustegnu altu sò particularmente prominente, erection, vitezza rimuzzioni à a custruzzione di u prughjettu principale à vince tempu.
3, Spaziu più largu, grande capacità portante, custruzzione in situ cunvene, u quadru ùn affetta micca u travagliu manuale, i calculi di u disignu scientificu sò sicuru hè una guaranzia efficace di a custruzzione.

4, Q355B ringlock standard è Q235 ringlock ledger cumpostu di scaffolding pienu disposti in modu ordinatu, piccula deviazione, aspettu galvanizatu in acciaio inox biancu argentu rende l'aspettu generale di u quadru bellu.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022